Idag var det faktiskt bra, kändes levande inte suddigt som dem andra dagarna.
Ja, men även om bussen ej stannade vid mitt hus utan nästan inne i Lövestad (N)
Så jag fick gå hem, haha... kul, men ja :)
tänker skaffa några fler kategorier på bloggen för vill kunna skriva av mig om mina dagar och ändå mina texter på en annan kategori.
Sen kanske lite, om smink och stil?
Vad tycker ni? (Y)
Haha, så ja min dag har varit sådär.
Först vakna med världens huvudvärk och lite av domningar i huvudet,
vilket är ett tecken på att jag kommer få ett migrän anfall.
Fick det första dagen på lovet, helt Fab. (N)
Men ja, sen hade man No och sedan en hel lektion med Bjuggis,
som är vår helt korkade arbetslags ledare.... :(
Usch säger jag bara.
Sen bild och då drack vi te (Y)
Gott.
Sen kom ett barn från sär-skolan och spottade på oss. (N)(N)(N)(N)(N)
Så alla sprang och hoppade ut genom fönstret (a)
Sen sa den där läraren på sär-skolan att vi var löjliga men vi vill ju liksom ej bli spottade på xD
Men jaja, tycke ni det passar att skriva om allt möjligt i denna blogg, eller bara texterna? Tumme upp eller tumme ner? :)
Hejdå <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback