I lite mer än två veckor har jag varit singel, även om jag och min dåvarande pojkvän bara varit ihop i några månader så fick vårt "slut" väldigt stor uppmärksamhet på internet och i verkligheten. Det var såklart svårt att göra slut men mina kärleks känslor för han fanns inte där längre, han var och är min vän, det svåraste var egentligen hans reaktion och att han verkligen hade känslor för mig fortfarande.
Så hur det känns att vara singel?
Helt okej, såklart saknar man allt roligt och mysigt man kan göra med den man älskar men man har mer frihet att göra vad man vill utan att man sårar han. Men jag hade gärnat vilja träffa någon som verkligen bryr sig om mig, någon som jag älskar utan gränser. Jag antar att det kommer. Har inte mycket mer att säga på den punkten, men ni får ha det så bra sålänge.
Bild tagen av syster <3 Besök henne på Justababy.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback