Droger är något jag aldrig skulle få för mig att testa, avskyr hur folk kan kasta bort allt dem har för att bli hög i någon enstaka timme. Det är skrämmande hur folk som har så mycket riskerar allt det för en stund av konstgjord "lycka". Det skadar ju inte bara dig och din kropp utan också din familj och dina vänner om du har den sortens beroende. Om du har en kompis som gör det betyder det inte att du måste göra det, var rädd om dig själv och ditt liv, det är absolut inte värt det enligt min åsikt.
Alkohol är något som jag kan leva med att folk dricker och jag vet att jag också kommer att göra det när jag blir äldre men bara för att man har tillgång till sprit betyder inte det att man ska missbruka det. Alkohol är okej i rätt( vad det nu är) mängd. Sen vad rätt mängd är väll upp till var och en att bestämma, men det är aldrig kul att gå ut med någon som dricker tills dem blir medvetslösa. Så innan ni gör något ni kanske kommer ångra, tänk på konsekvenserna. Ta hand om er själva.
Random höst bil som egentligen skulle vara svart/vit, den får duga.
Kommentarer
Erica - 16 år och mamma
http://justababy.blogg.se/

Åh, vi måste träffas och ta bilder nu när det blir så mycket fina färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback