oj, vad svårt detta är men ja here wo go;
1. Jag knarkar 21 Jumpstreet serien totalt just nu och får abstinens i skolan när jag inte kan se den. (Johnny Depp är ju med i den!)
2. Jag har alltid velat gifta mig med han, även om han är äldre än min mamma :D
3. Jag är och har alltid varit rädd för clowner.
4. Jag vill också gifta mig med James Marsters
5. Johhny Depp och James Marsters är dem snyggaste männen på jorden.
6. När jag var liten ville jag var en sån som går på lina på cirkusen.
7. Jag är jätte dålig på att komma ihåg mina vänners födelsedagar.
8. Jag var tvungen att kolla på bilder på båda mina dröm killar för jag älskar dem.
9. Jag är inte svartsjuk, har aldrig varit.
10. Och vill absolut inte vara det heller för svartsjuka människor är det värsta jag vet.
11. Jag hatar våld.
12. Men om någon gör mina vänner illa så kan jag tänka mig att använda det.
13. När jag var liten skrev jag egna låtar.
14. Det gör jag ibland fortfarande.
15. Jag gillar inte blod.
16. Men jag vill bli obduktions läkare.
17. Mina favorit ämnen i skolan är Musik, Matte, No och So
18. Jag tvivlar högt på att detta är intressant.
19. Jag hypokondriker
20. Jag läser långa böcker, helst med svåra "vuxna" ord så att jag kan lära mig nya ord.
21. Jag är en stor Buffy the vampyre slayer nörd.
22. Och Angel nörd.
23. Och Harry Potter nörd.
24. Och Pirates of the caribean nörd.
25. Och Bones nörd.
26. Jag spelar piano.
27. Jag vill kunna spela Mozart stycken.
28. Jag har börjat spela lite gitarr på musiken.
29. Jag älskar bilar, a-traktorer, motorcyklar och allt annat med motor i typ.
30. När jag blir stor vill jag äga en Amazon, Amazon kombi, duett, pv och en HD motorcykel. Jag är ha galen jag vet :D
Detta gick lättare ä jag trodde det skulle :D omg vad duktig jag är, skrev inget om min familj eller så men ja den kan jag berätta om i ett annat inlägg.
Kommentarer
Carro
http://carolina97.bloggplatsen.se

Sa ju att jag skulle göra likadant med din blogg som med din syrras: http://carolina97.bloggplatsen.se/2011/09/27/6328611-min-kompis-blogg/

Ronja<33
http://mmoviesstar.bloggplatsen.se/

Du kan min? :D

Emmman

Fin bild, menar det värkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback