Kommer inte uppdatera så jätte mycket denna helgen men tänkte berätta lite saker som hänt i veckan.
Veckan började med musikprov som jag hoppas gick riktigt bra, ska också börja spela elgitarr på musiken och håller på med lite svårare låtar på pianot som jag nog kommer spela in när dem är klara så att ni kan höra dem. :) Idag har jag gjort No prov och blivit riktigt utskrattad för mina skickligheter, men det ska vi inte gå in på. Sen har det inte hänt alls mycket mer varit riktigt lat och varit med vänner, saknar syster så mycket och hoppas hon hinner med att träffas nästa vecka. Men nu är det väll dags att sluta vara lat och börja öva på dem båda instrumenten så får se hur mycket jag hinner uppdatera senare <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback