Ni vet den där känslan när man är på jakt efter en sak på en rea och hittar så många underbara saker? Just det fick jag när jag gick in i en affär för att handla ett svart nagellack och kom ut med sju... Jätte fina färger och de flesta utav lacken är så himla lätta att applicera! Vissa utav dom, dom som är mer skimmriga var lite svårare fast det kan ju bara ha varit för att jag var så himla distraherad utav den snygga Johnny Depp på tv. Några dagar efter den fantastiska nagellacks shoppingen hittade jag en svart skjorta för endast 30 riksdaler! Väldigt perfekt då jag älskar att ha short, instoppat linne och en öppen skjorta över för att riktigt markera outfiten. Just nu är jag rätt så pank, så känns ännu bättre att hitta billigera saker istället för att vänta och betala hutlösa priser för exakt samma saker.
 
Såklart kom min snälla lilla kisse och hjälpte till när jag fotade, han ville nog mest äta upp lappen och såklart visa upp sitt nya halsband för mina läsare!
 
Kommentarer
Nanna

Wow, vilka fina grejer! :)

Tiffa ♥
http://tuffatiffa.blogg.se

Vilka fina nagellack! :) Gillar den högst upp :D

Viveka
http://ritarhastar.blogg.se

Jättefina grejer!!
Snygga nagellack, älskar dom!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback