Dålig uppdatering pågrund av marknad och planer, dock blev det inte som tänkt så är hemma i helgen istället. S åuppdateringen borde komma igång nu, men måste veta vad ni vill se och läsa om! Funderar starkt på ett video inlägg men har ju inget att prata om så ni får komma med ideer! Senare måste jag tipsa om en helt amazingly awesome video på fem stycken killar som är så himla fantastiskt bra! Kan ni gissa om vilka fem killar och kanske till och med vilken video!? Lämna då en kommentar!
 
Hittade gamla bilder på mig, blir helt ledsen när jag ser håret, även om jag älskar mitt röda så saknar jag väldigt ofta det naturligare ljusbruna jag hade ett tag. Äsch, ska inte färga håret på resten utav sommar och sedan se vad som händer, dock har jag ju två förpackningar röd färg kvar så ett tag till må det bli rött hår som gäller! :)
Kommentarer
Caroline FvS

Fin Bild!

Molly .x

One Direction? :3

emmaboda

rött hår är asfint tycker jag :)

Nanna

Väldigt fin bild :)

Tiffa ♥
http://tuffatiffa.blogg.se

Vilken fin bild på dig! :D

Viveka
http://ritarhastar.blogg.se

Jättefin bild ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback