Okej, så nu när det känns som om sommaren verkligen har kommit hit till lilla skåne borde ju blogg inspirationen vara på topp men det känns som om det hela tiden händer saker så att man inte hinner med att ens kolla åt datorn. Måste ändå verkligen försöka, snart börjar skolan och massa ångest om sista året i skolan inlägg kommer komma så innan dess vill jag ladda upp bloggen med pepp och roliga saker! så får försöka! Denna veckan kommer kanske bli kaos då jag nog ska iväg igen. Igår var jag på tosselilla, en vatten/äventyrs (kan man säga så?) park i lilla tomelilla med de bästa tjejerna och lekt rundor i det verkligen varma vädret och efter mycket bad, karuseller, getter och mat så var jag en väldigt trött tjej som trots det halvt sovande hjälpte föräldrarna att städa, tummen upp för att halvt sovande hjälpa till ;)
 
Kommentarer
Caroline FvS

Cool Bild :D

emmaboda

fint tagen bild !:)

Nanna

Ja, det är verkligen sommarväder nu <3

Tiffa ♥
http://tuffatiffa.blogg.se

Fin bild! :)

Viveka
http://ritarhastar.blogg.se

Cool bild! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback