Har hört många som fått det nya blogg.se som är onöjda med det och minst lika många som är nöjda med det! Själv tycker jag att det är väldigt bra när man väll hittat var alla sakerna är, nu är jag ju inte sån som håller på med kodmallar eller design så jag har själv ingen åsikt om hur det är med det, någon som håller på med det och har en åsikt om det? Eller är det som det var innan kanske? Är i alla fall väldigt nyfiken på era åsikter om det. Jag gillar som sagt det och tycker att specielt inläggen kommer till bloggen mycket snabbare då jag förr behövde vänta 3-5 minuter ibland från det att jag hade publicerat ett inlägg till att man kunde läsa det på bloggen, så det är stor förbättring! :D Gillar även hur man laddar in bilder i inlägget fast ibland tar det lite tid från det att uppladningen är klar tills man ser själva bilden i inlägget vilket ibland är lite störigt men det är ju inget farligt. En sån där liten fjönt sak jag också "irriterar" mig på (mer bara klantar mig med) är att bestämma bildstorlek, så den alltid visar 600 så måste jag varje gång ändra, vill att den ska fastna på 500 så att jag inte måste ladda upp bilderna 2 gånger för att jag väljer fel storlek. Dock är det inte heller något stort och det är bara av min egen klumpighet som gör det till ett problem, någon mer som gör samma problem? :)
Vill hör alla era åsikter, har ni blogg.se eller har ni någon annan sida om ni nu ens bloggar? :)
Kommentarer
Flora - Cliffside
http://morgonkvist.blogg.se

Jag tycker att blogg.se's nya utseende är riktigt snyggt och bra/praktiskt. Lättare att hitta i stilmallarna/kodmallarna också. (:

Linnea
http://neagoescrazy.blogg.se

Jag måste säga att din blogg är otroligt fin! Jag älskar färgerna du har :)

Amanda!
http://kchampion.devote.se

Jag bloggar på bloggplatsen devote som du ser på min länk ;) Och den är super bra man hittar så mycket enklare en Blogg.se tycker inte riktigt om Blogg.se för den är lite "krånglig" tycker jag iallafaall :)

Gabriella Zachari
http://gabriellazac.blogg.se/

Har ju som varit mkt krångel med gamla blogg.se.. gillar det nya skarpt! Går som snabbare att blogga, och nu med lite förändring så får man liksom mer lust :)

Hanna

Jag använder Bloggplatsen.se ^^

tindra

hej

Malin

Jag har en blogg på blogger.com :)

Nathalie C

Jätte fin Grafik och bilderna är ju total grymma <3

Nathalie C

Har du fixat Grafiken sj?<3

Ellen
http://lillefotografen.blogg.se/

fin header! :D

Anna

Visste inte änns att det fanns Nya blogg.se! c:

Malin Lidman
http://mmalinlidman.blogg.se

jag använder blogg.se & klart det är mycket bättre än förr men några saker har jag problem med, som att lägga upp klipp från youtube & att ändra i designen :c

Ella

Jag har blogg.se och tycker att det nya fungerar mycket bättre! Förutom att appen fortfarande är helt knäpp.

Alma

Jag tycker nya blogg.se är bra, har dock inte provat att lägga upp ny header och design. Tycker det är bra att man kan göra snabbinlägg :)

Cheeyen

Blogg.se var bättre förr :/

PettyPet

Älskar nya blogg.se! Verkligen mycket bättre än förra, förr kunde man ju inte ens mobilblogga :o

Juliaaaa

Finns väl blanade åsikter om de nya...bara man haft det ett tag och lärt sig, är det nog jätte bra!

Melle

Jag använder bloggplatsen.se :) Fattar inte blogg.se med kodningen och sånt x)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback