Det jag hatar mest utav allt i hela världen är att se mina vänner eller familjemedlemmar ledsna, att veta att man inte helt och hållet kan få de glada utan att de måste gå igenom allt det där. Ändå är man såklart där för dom igenom allt det svåra, man skämtar, tröstar och äter ton med glass och kakor tillsammans med dom. Och man bara hoppas på att allt blir bra så snart som möjligt, även om man vet att det tar sin tid. Med tiden läker alla sår, eller hur? Utan mina vänner och min familj skulle jag inte alls vara lika glad som jag är idag, dom är underbara. Och jag hoppas att jag hjälper dom på samma sätt som jag vet att dom hjälper mig. För jag älskar dom.
Vad är ert bästa tips för att trösta en kompis?
Kommentarer
Linda

Lite läskig clown owo

Michaela

Gullig clown

Moa
http://iloveyoutoo.blogg.se

Haha, rolig bild! :)

Nossi

Har en liknande clown! :D

Manda

USch, rädd för clowner :S

Ida

Jag är säker på att dom känner att du är där för dem! Vänner är underbara!

Teresa
http://northernhorse.blogg.se

Köpa massa godis en rolig film och sen bjuda på en rolig filmkväll :)

Nike

Det är svårt att trösta men du får försöka :/ <3

Josefine ♥
http://polkaponnyn.blogg.se

Blä för clowner... /: Btw, försök peppa!

nadia

åhh... jag har inga bra tips... sorry...

tindra

att prata om vad som har hänt

Malin

Prata och låta henne veta att du finns där :)

Nathalie C

Hade oxå en sån clown, lite små läskiga..
Stå vid h"ns sida när h"n behöver dig!

Bonnie

Min bästa tips är att få den på andra tankar och tänka roliga tankar, och som nån annan sagt, bjud kompisen på en film kväll med en rolig film, inte sorlig :D

Bonnie

Jag har också haft en sånn clown :D

Ella

Det är det värsta som finns! Jag brukar försöka få dom att släppa det dom är ledsna för, få dom att tänka på något annat eller kanske först prata igenom allt och sen försöka få de att se positivt på saken.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback