Tänkte svara på frågorna jag fått om inlägget Nytt in
Vart är linnena köpta? Linnena är båda köpta här, riktigt fina och bra kvalitet, också inte för dyrt enligt mig för spetslinnen eftersom jag inte hittat något billigt spetslinne någon stans. Nackdelen är att jag förväntade mig att få dom 3-5 dagar efter beställningen så alltså torsdagen eller fredagen och väntade riktigt förväntansfullt på att de skulle komma hit. Och på fredagen fick jag ett mejl, trodde det var leveransrapport men nej, såklart var det ett mejl om att dom skickat iväg dom nu och att det kunde ta 4-6 arbetsdagar, gud vad jag blev besviken då. Så lite mer än två veckor tog det att få hem dom vilket enligt mig är helt på tok för mycket tid. Andra saken jag blev lite sur över var frakten, den blev faktiskt helt galet dyr när jag trodde den skulle vara billig. Men nöjd över linnena är jag absolut, verkligen helt perfekta till alla sorts kläder!
Svarta linnet hittar du här, ännu billigare nu ;)
Vita linnet hittar jag inte längre, om man har tålamod hittar man nog det ;)
Frågor ang. Fit Me foundation: Köpte den faktiskt på en mataffär som har en smink avdelning, priset la på 135 kr vilket jag tycker är ett rimligt pris. Det första som är sjukt bra med Fit Me produkterna är att de har alla olika nyanser och inte bara för sånna som är "normalt" bruna. Eftersom jag är väldigt blek så passar inte vissa produkter mig utan får mig att se fejkat brun eller till och med orange ut så blev väldigt glad över att se att där fanns ljusare nyanser. Färgen jag köpte var 110 Porcelain, den passar väldigt bra och känns inte tung eller oljig som vissa flytande foundations gör. Jag är väldigt nöjd över produkten eftersom jag kan gå till skolan utan att den försvinner helt och hållet, den täcker också väldigt bra. På mig passar alltså denna produkten perfekt! :)
Har ni någon suverän smink produkt som ni vill tipsa om? Kommentera då ;)
Tack till alla fina läsare som kommenterar och frågar saker, gör det mycket roligare att blogga då <3

Kommentarer
Anonym

Tack så mycket, för svaren! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback