Har så mycket jag skulle vilja göra innan sommaren börjar men tiden börjar ju verkligen rinna ut, det är ynka 19 dagar kvar tills jag börjar skolan och då kommer fritiden rätt snabbt läggas undan på grund av bussresor och pluggande. Tur så kan jag ju blogga till och från skolan samt fixa lite tidsinställda inlägg då så att allt inte kommer i en enda stor klump. Åh, jag är faktiskt riktigt taggad men behöver inskaffa lite nya ting inför skolstarten, så en stor, praktisk men ändå snygg väska samt en större plånbok står högst upp på listan. Jag har för övrigt inte varit på stranden en ända gång och min solbränna finns inte, det sista är ingen ovanlig sak då solen bara inte vill göra mig brun, någonsin. Men har fortfarande två heldagar med kompisarna planerade och hoppas kunna klämma in en liten grillkväll ute i skogen med dom också, det hade varit underbart. Men som sagt bara 19 dagar kvar, HJÄLP.
Förlåt för bildlösheten, har inte några bloggbilder på denna datorn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback