Bilderna är fotade med iPhone kameran så är alltså inte bäst, ångrar att jag inte tog med min systemkamera.
Bestämde mig för att ladda upp varje uppträdande för sig, så här kommer Darins del vilken var det första vi såg, jag erkänner att jag inte är (rättare sagt var) ett fan av han men han sjunger och uppträder jätte bra (denna gången bättre än förra, men förra sjöng han bara 3-4 låtar innan han var tvungen att gå) och jag lyssnar nu på massor utav hans låtar. Han var helt enkelt jätte bra, höll ögonkontakt med många inklusive mig och alla mina vänner och fick verkligen med hela publiken. Han har dessutom jätte fina händer, haha sånna viktiga små saker ;) Han sjöng även Money for nothing så jag var nöjd, haha nostalgi.
EDIT På bilden ovanför ser det ut som att han i bakgrunden kollar in Darins rumpa.
Har ni sett han live och vad tycker ni om han? Och vilken bild tyckte ni var finast?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback