Ligger på golvet i mitt insektsinvaderade rum just nu och känner äntligen att jag tar mig en liten stund att blogga, dock så väljer jag bort en stunds sömn men vad gör det såhär på sommarlovet. Måste säga att jag har fått mer att tänka på men att livet ändå känns toppen, älskar känslan det ger. Träffade en utav min vänner för någon dag sedan och gick ut och fotade (äntligen!), men jag slarvade lite med fokusen och resultatet blev att hälften av bilderna hade lite halvfokus. (Damn, ljuset som var så fint) Vill göra så mycket just nu, men det mesta handlar om foto shopping och allmänt slöande med kompisar och familj. Ville uppdatera bloggen och visa en utav bilderna som blev tagna på rundan och hoppas att hon inte blir sur på mig för det. Hon är så sjukt söt så det inte är sant så fattar inte varför hon skulle bli sur.
Hade för övrigt ett redigerat exemplar utav denna bild som helt plötsligt bestämde sig för att få ett konstigt nätmönster över sig, så går det när man slarvar med att spara i rätt format och allt det där.
Kommentarer
basebollivet.blogg.se
http://basebollivet.blogg.se/

Den känslan är helt och hållet underbar och det är så livet ska kännas. Cause life is magical.

Svar: Ja verkligen, den känslan för ju med sig ton utav inspiration också!
gatukors.blogg.se

basebollivet.blogg.se
http://basebollivet.blogg.se/

Lycka är alltid inspirerande, det har du helt rätt i. Makes you wanna write songs.. and shit :)

Svar: Haha, exakt man vill göra allt på en och samma gång! :)
gatukors.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback