Dålig bild då jag fick klippa bort rätt mycket på sidorna för att man skulle kunna riktigt se mina kläder men äsch, ni får i alla fall en överblick om vad jag hade på mig. Står också väldigt skumt, tänker skylla på ont i ryggen som jag inte har bara för att det ska vara mindre konstigt. Var så fantastiskt kul på middagen men känner att jag har alldeles för lite bilder av det vilket är lite tråkigt, men alla var så fina och glada och helt amazing. Skorna jag har på mig där är förövrigt jätte sköna, men inte när man hoppar, går på grus och gräs eller går ner för branta stup, vilket förövrigt var det jag gjorde hela kvällen. 
 
 
 
Kommentarer
Amanda [SPONTAN]
http://spontan.blogg.se

Åh vilken fin klänning, var har du köpt den? :)


SVAR: Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback