Har haft ett par stressiga veckor nu men det börjar bli mindre och mindre som måste fixas innan sommarlovet kan börja, är riktigt trött och känner att jag verkligen behöver lite sovmorgon och lugna dagar. Efter att ha lämnat in ett teknikarbete nu i fredags har jag enbart någon komplettering för att komma till det betyg jag vill ha och ett bildarbete som ska in och känner att pressen börjar släppa och fritiden börjar komma tillbaka. Är det någon annan som känner sig lite smått stressad över betygen vare sig ni ska gå ut nian nu eller ni går i någon annan årskurs? Var i alla fall ute på lite äventyr i fredags när jag hade skrivit klart och gick runt lite i det fina vädret, hade ju knappt insett exakt hur grönt och blomstrande allting är nu nä jag varit sjuk den senaste tiden, men fy vad vackert det är!
Så några bilder blev det och tänker självklart visa några av dom nu!
Alla bilderna i detta inlägget är oredigerade
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback