För oss som går på studiebidrag och har allmänt lite över när allt som är nödvändigt har betalats är det svårt att finna accesoarer som faktiskt är värt pengarna och inte är överdrivet dyra. Jag kollade in Nellys sida när jag fick reda på att de hade en stor rea och sålde ut mycket för en väldigt liten peng. Och jag hittade MASSOR som jag skulle vilja ha, så tänkte göra  några reainlägg. Eftersom jag hittade så mycket så får det bli indelat, så här kommer smyckes delan utav dom! Klicka på bilderna för att komma till artikeln!
 
99 kronor men supersnyggt!
 
Kostade 60 ynka kronor om jag minns rätt men är tyvärr slutsåld just nu. Absolut min favorit!
 
59 riksdaler, snyggt men ändå casual
40 riksdaler
Endast 40 riksdaler
 
Vilka hade ni kunnat tänka er av dessa?

 
 
 
 

 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback