Bloggvärlden gör mig så stolt och så besviken i perioder. Men just nu sitter jag här med ett leende på läpparna och bara måste dela med mig av det fantastiska inlägg som har satt mig i detta humöret!
 Klicka på bilden för att läsa ett otroligt pricksäkert och peppande inlägg!

Tjejen bakom bloggen En blommig tekopp har skrivit ett fantastiskt inlägg om de saker som tillhör samhällets skönhetsnormer och ger sin ocensurerade åsikt om dessa. Ett inlägg som, bokstavligt talat, fick mig att klappa händer och må riktigt bra över mig själv. Hon hamnade på blogg.se startsidan, med självklara anledningar och förtjänar att få sitt inlägg delat överallt! Hon har flera gånger innan skrivit lika pricksäkert om många samhällsproblem och andra diverse orättvisor som även dom är värda att läsas! Klicka in er på hennes blogg nu, jag försäkrar er om att ni kommer uppskatta det!
 
Har ni, eller någon ni känner, skrivit ett inlägg som borde uppmärksammas? Länka det!
Kommentarer
Louise
http://liizes.com

Älskar de inlägget !! :D

Svar: Visst är det bra! :D
gatukors.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback