Tänkte utnyttja bloggen till det jag i första hand skapade den till, skriva av mig. Tror inte att inläggena blir jääätte många men känner att det egentligen behövs, där kommer komma massor utav sanningar och hemligheter utav mig. Så tänker börja direkt! Hoppas ni inte blir allt för uttråkade ;)
 
Okej, det är alltid lika svårt att börja prata om sig själv, sen när man väl kommer in i det kommer man på massor utav onödigheter att berätta. Så jag tänkte börja med lite sanningar & hemligheter i den första delen då det känns som det enklaste just nu. So here we go.
1. Jag är född hemma, eller egentligen hos våra dåvarande grannar som också råkar vara min morbror/gudfar och gudmor.
2. Jag var väldigt flickig när jag var liten och har börjat bli det igen.
3. Jag är var väldigt "instängd" under några år av min barndom, låter som min barndom är slut men det tycker jag verkligen inte den är.
4. Den killen som sårat mig mest i hela mitt liv är min "pappa", om man ens kan kalla honom det då han aldrig varit min riktiga pappa.
5. Jag drömmer väldigt mycket mardrömmar och vaknar ofta i panik, inatt hade jag dock världens mysigaste dröm jämfört med vad jag brukar drömma. Dock så var jag i en mörk skog och hade helt plötsligt minnesförlust...
6. Regn är bland det finaste jag vet, det får mig alltid att tänka.
7. Jag faller väldigt sällan för yngre/jämngammla killar.
8. Jag har alltid varit färgglad, förutom en period jag hade då jag bara klädde mig i svart och nu har jag nästan bara svarta kläder vilket är tråkigt.
9. Jag är född i helt fel århundrande, jag vill vara född på 1800-talet, mest för klänningarna.
10. Jag gillar Johnny Depp, James Marsters, 1D, Broken Door m.m men jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara ett sånt här galet fan som hoppar och skriker när man ser dom eftersom jag anser att de fortfarande bara är människor.
Så, det där var 10 sanningar & hemligheter om mig, nästa del  kommer antagligen vara en sammanhängande text om något utav detta.
Kommentarer
Hekto

4. Oj vad tragiskt!
5. ----||----
9. haha >__<

Melle

Jag vill inte vara född på 18 000-talet men en sån köänning skulle inte vara fel xP

Mina

Söt du eee!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback