Sitter vid familjedatorn och lär mig hur man hanterar windows 8, har några smärre utbrott mestadels på att jag råkar trycka på alla andra ikoner när jag försöker låtsas som om start-knappen fortfarande är kvar. Trots det så tar det inte lång tid innan man vänjer sig vid nya saker, även om det i början verkar omöjligt och allt för hemskt så anpassar vi oss och lär oss att anpassa saker efter vad vi vill och behöver. Oavsett vad det är vi behöver anpassa oss efter, en ny stad, ny skola eller helt enkelt en ny dator så fixar man det efter bara några gånger. Det här gör mig lite bättre till mods med tanke på att jag om knappt en månad (faktiskt typ 24 dagar, hjälp!) börjar en helt nya skola i en ny stad, i en stad där inte mina närmaste vänner börjar. Men pendling på cirka 18 timmar om veckan, närmare 19 om man snackar om Skånetrafiken för att verkligen plugga exakt det man vill kan absolut inte vara fel, inte när det känns så rätt. Så förändringar behöver inte vara negativa, det kan helt enkelt leda till en ny start.
Bild i repris, som sagt haha ny dator.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback