Som några kanske vet är jag helt och hållet beroende av kaffe. Började dricka kaffe dagligen sommaren innan gymnasiet, då var det väll en kopp antingen på morgonen eller vid middagsfikat, men nu överlever jag inte tre timmar utan kaffe. Min familj kommmer börja tycka att jag ska in på koffeinrehab om det fortsätter såhär. Men koffein från kaffe tycker jag ändå är bättre än från energidryck som brukade vara min standard dryck.  Så på dagar när jag är hemma vill jag ibland lyxa till det med något utöver det vanliga, och då brukar det bli en hemmagjord latte. Eftersom mjölkskummaren mystiskt försvann i senaste flytten får jag nöja mig med att försöka vispa till den så gott det går.
Så gott och ännu enklare, allt man behöver är varmmjölk, kaffe, gärna lite starkare än vanligt, och sedan för att lyxa till det ännu mer vanilj sirap eller GranArom's instans cappuccino pulver i smaken "White".
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback