Att gå musik-natur är ett av de bästa sakerna jag gjort i hela mitt liv, även om det är extremt krävande. Utöver de redan svåra och tidskrävande naturämnena läser vi GeMu, d.v.s. gehör och musikteori, och minst två stycken ensembler, i mitt fall blir dessa tre nu till våren (och förhoppningsvis fyra i trean). Trots mina utbrott på det nya betygssystemet hade jag inte kunnat önska något bättre. Har fullt upp med att överleva innan julen och har idag genomgått ett två timmar långt populations ekologi prov. Men tror äntligen att jag känner mig lite säkrare inför framtiden, har planer på komvux för att läsa mer samhällsämnen och sedan väntar nog juridik för min del. Antingen detta eller antropologi. Kom av mig från ämnet. Ville göra detta inlägg så att ni var med på noterna, mina dagar går åt till sång och läxor men saknar bloggandet. 
 
Kommentarer
Anonym

Hejja! Kämpa på syrran!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback