Har snöat in mig på att kolla skönhetsvideos på youtube över de senaste månaderna och har nog kollat igenom videos varje kväll de senaste 3 veckorna (och inte bara en per kväll). Man får så mycket inspiration och tips på allt möjligt! Speciellt av en tjej vid namn Shannon, hon är en skönhetsbloggare från Nya Zeeland och en riktig lipstick junkie. Hon har alltid en ny ascool färg på läpparna och ger alltid hjälpsamma tips till sina viewers. Hon har också en helt underbar personlighet, en riktigt amazing dialekt och är sjukt vacker! Klicka på bilderna för att komma till hennes kanal, jag lovar att du inte ångrar dig!
Eftersom jag redan kollat igenom nästintill alla av hennes (många) videos behöver jag tips på fler skönhets youtubare, vilken/vilka är era favoriter?
 
Kommentarer
Linda
http://www.nattstad.se/Lindalinnros

de har så mycket grejer man kan lära sig!:D

Svar: Ja verkligen! Så himla kul att höra olika åsikter om produkter och tekniker! :)
gatukors.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback