Bild från weheartit.

Eftersom jag somnade när jag kom hem igår (läs klockan 19) så blev de inlägg jag planerat uppskjutna. Det visade sig att jag inte alls har kemiprov och därför kan ta det lite lugnt.

Så tänkte göra så som så många andra bloggare gör när de inte har något bättre att komma med, ett inlägg med bara fakta om mig haha. Närmare bestämt 5 sanningar. Så here it is;

1. Jag föddes hemma, och förstår inte riktigt varför folk tycker att det är så konstigt. Folk gjorde ju nästintill alltid förr i tiden!

2. Jag har svårt att göra klart saker då jag är rädd för att det inte ska hålla måttet (enligt min egna standard).

3. Choklad är det äckligaste jag vet, ligger på delad färstaplats med surströmming. Vitchoklad är dock suppergott!

4. Jag är beroende av twix med vitchoklad lite väl mycket.

5. Det mysigaste jag vet är regn, det slår nästan snö. Och älskar att vara ute när det regnar och inte bara sitta inne och hänga.

Där var mina fem sanningar, inget direkt jätte kul men ett inlägg är ett inlägg och någon kanske finner det intressant!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback