Dagen är igång och mitt i min lunch paus från allt pluggande bestämde jag mig för att det är dags att blogga lite. Så med min kopp kycklingsoppa, som är ett måste när man är krasslig, och hemgjorda vitlöks krutonger sitter jag nu framför laptoppen med två skolarbeten i bakgrunden och en myssugen hund. Denna vecka har varit fullt upp med repetitioner till konserten och jag är lättad över att det är över nu. Fick en liten stund över till att spela och fota vilket blev en sjukt motivation till att få klart alla dess arbeten och pluggandet inför proven som kommer. Om bloggen kommer igång så vet ni nog vad den kommer handla om, studier... Men men, i höstvädert har inspirationen funnits. Och här är två bilder det resulterade i.
Två olika sorters kärlek kan man ju säga. Och med en kamera som nog helst vill gå i pension blev resultatet ändå rätt bra.
Kommentarer
Alice
http://alicelindstrom.se

Fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback