17 år, snart snart hela 18, och studerar andra året av natur-natur med musikinriktning är den korta versionen av en presentation som känns lite som en nystart för bloggen. Men ålder och studier är väll inte allt som definierar mig som person, även om det saker som betyder mycket för mig. Jag älskar naturvetenskap, något jag gjort sedan barnsben. Musik är även något jag älskar, och sysslar med ofta, både sång och instrument. Något man antagligen kommer märka inom en snar framtid på bloggen. Jag är en spelnörd men skulle inte kalla mig en gamer då jag inte riktigt har tid att vara så dedikerad eller har så bred spelsmak. Nej GW2 och Don't starve är nästan nog för mig. Jag är lättskrämd och hopplöst kär, knasig och klängig något som min partner som tur är finner "gulligt". 
 
Jag är förövrigt  hopplöst ofotogenisk, något som är opraktiskt när man har en syster som är fotograf. Gillar dock att stå BAKOM kameran. Älskar smink och skönhet, men är lat och snål, något som inte passar ihop.
 
Brinner för att förändra världen, något som är väldigt svårt. Brinner även för att skriva, något som jag hoppas kommer att gå hand i hand med att förändra. 
 
Är även, för det mesta, glad och fylld av ideér och frågor. Något som är praktiskt när man går en vetenskaplig linje. Men annars är jag nog bara en lands tjej på jakt efter något större. Men detta kommer väl i något annat inlägg. 
Det är jättekul att få in frågor, så om ni undrar något så tveka inte med att ställa frågor!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback