Usch, det där med nyårslöften. De där löftena som bara verkar bidra med mer ångest och skuld när man inte kan eller orka hålla det. Så jag sa som vanligt nej till detta. Men jag kan ju ändå säga att jag har lite svaga löften om hur jag vill vara nu i det nya året. Sådanna om mindre godis, mer träning och sådant för att bli hälsosammare och må bra. Men det största är nog att vara mer "out-there", jag vill vara mer uttåtriktad och social. Något jag faktiskt blivit, men det kan fortfarande förbättras. Jag vill våga ta chanser och make the most av tiden, speciellt tiden i gymnasiet då man inte får tillbaka den. Men helst av allt vill jag försöka hålla löftet om att överkomma scenrädslan, genom att ta chanser. Så, det var nog de saker jag vill förbättra med mig själv inom 20145. 
 
Har ni några nyårslöften och vad är det då? Brukar ni kunna hålla dom?
Kommentarer
Acires
http://acires.se

Älskar att du bloggar igen!

Acires
http://acires.se

Älskar att du bloggar igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback