Jag spenderade nyår i lugn och ro hemma med mina föräldrar och min pojkvän. Riktigt mysigt och skönt och inte så där uppklätt som det annars blir. Men jag bestämde mig för att lyxa till det något med nyårsfina naglar. Tänkte sminka mig då jag köpte en silvirg eyeliner bara för kvällens skull men matlagning kom ivägen så det skippades.
Det som användes var ett top coat från ett manikyr set som är underbart att ha som base coat då det sitter superhårt. Sedan tog jag IsaDoras Wonder nail i färgen 651 Silver Sparkles på all naglar förutom två. På de övriga två tog jag ett tjockt lager med Glam of Swedens Feather nailpolish och hällde på vanligt hobby glitter för att festa till det. Kan ju säga att jag hade glitter överallt efter detta men resultatet blev väldigt, väldigt fint enligt mig. Allting toppades med ett lager av top coatet och nu bävar jag inför stunden då jag ska ta bort glittert från mina naglar.
 
Kommentarer
milina.blogg.se
http://milina.blogg.se/

så fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback