Youtube är definitivt en drog för mig, speciellt skönhet, gaming och andra roliga videos. Jag kan sitta i timmar, och jag överdriver inte ens, och bara se video efter video. Speciellt av denna underbara tjej som har kanalen KathleenLights! Hon är vacker, rolig, extremt duktig och så jordnära att man bara måste älska henne! Hon är inte rädd för att bjuda på sig själv, säga sina ärliga åsikter och hon får en definitvt på bättre humör varje gång man ser henne!
 
Rekomenderar er verkligen att kolla in hennes videos, de är alla helt fantastiska!
Men nu har jag ju sett så nära som alla hennes videos och behöver tips på nya kanler att följa, så vilka är era youtube favoriter?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback