Klagar konstant på att jag är trött. Både här i bloggen, skolan och hemma. Men har hittat en sak förutom mitt älskade kaffe som får upp min energi till en något sånär okej nivå. Det är smoothies, helst med så lite laktos och sådant som möjligt. Bara full proppad med bär och nyttigheter. Det är så uppfräschande och även nyttigt, vilket gör det känns okej att gå runt och dricka på hela tiden! 
2 glas med super smaskig smoothie:

1 halv deciliter blåbär
1 dl björnbär
1 halv dl jordgubbar
1 halv dl aloe vera, jag använde mig av fcb då jag inte gillar att dricka den ren
2 dl tropisk juice eller apelsin juice
1 halv dl naturell, osötad youghurt
 
Mixa och smaka, måtten är inte exakta utan mer en riktlinje för de som behöver. Den är verkligen supergod enligt mig. Har ni några bra smoothie recept?
 
 
Kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix
http://nehaexponerar.blogg.se/

Muums:D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback