Fick en inspiration igår och kände att nu jäklar skulle håret lockas, med hjälp av pappiljotter. Och jag vet att jag inte ska ha dom i mer än 3 timmar för mitt hår blir, ja som på bilden och jag ville bara ha lite lösa lockar. Slutade med att jag sov med dom i, haha vilket inte är en  skön historia och slutresultatet blev såhär. Slängde på en hatt för att rädda situationen men dagen slutade, och började, med regn så jag fick mina lösa lockar ändå. Haha, och att se ut som en nybadad panda på köpet tyvärr!
 
Men gårdagen blev rolig trots regnet och blåsten, men att ta fram kameran avstod jag från då jag även glömde paraplyet hemma haha. Men jag trotsade vädret med att ha en jättefin klänning från HM för 199 kronor, som min pojkvän köpte till mig för ett tag sedan. Hatten är även från HM och kostade 99 eller 199 för ungefär ett halvår sedan.
Kommentarer
Josefine Svärd
http://josefinesvard.blogg.se/

va fin du är!


Kika in hos mig i veckans blogg! Inga dumma regler :)
Bara en enkel kommentar. Vinnaren väljs utav random.org. Så får din blogg synas lite extra!

http://josefinesvard.blogg.se/2015/may/veckans-bloggv20.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback