- Tänk om du var en av dem goda? Tänk om jag träffat dig?
*~*~*
Jag kan inte fatta det, jag bröt ihop. Jag fattade ej, tänk om jag var den enda som kunde rädda dig, tänk om jag var där men inte såg dig? Inte märkte? Tänk att det nu är för sent.
...
Det var en människa ni hittade, en människa som har levt på denna jord.
Men det gör han ej mer.
Jag var ju där. Inte just där men jag var runt området.
Jag såg stocken där han hittades.
Men tänk om han var okej då?
Tänk om jag hade kunnat rädda han?
Tänk om jag hade hittat han..
*~*~*
Kan inte fatta att dem hittade en död människa i sjöbo, i skogen är jag tillbringade en hel helg med min kompis,
jag sörjer för att han kan ha varit god, han kan ha varit snäll.
Han kan ha varit någons.
Så jag tänker sörja,
för han hade kanske en familj.
Ett liv.
Vila i frid främling <3
Kommentarer
kanin_älskaren

oj, det var djup stackars både dig och honom :(

julia

tråkit att höra :(

Nattis

Håå inte så kul att höra :/

Samea
http://ratata.devote.se

åh, det är så fel att levande varelser skall måsta dö och lämna efter sig sin familj <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback