-Jag hör toner av musik men texten är trasig.
Igår såg jag Moulin Rouge, en av världens bästa filmer utan Johnny Depp.
Men den är sorglig, fattar ej att den bara kan sluta så.
-To say i do this for the people i admit that´s hardly true.
Jag känner mig yr, har huvudvärk som in i.
Och jag vill bara handla och handla.
Igår var man också på Mikaeli marknad i sjöbo med Ronja. Blev massa karuseller, sockervadd och godis.
Hade bara ätit pommes den dagen som var riktig mat, fast jag smakade på skolans mat men ja, den går ej att äta, så jag var yr illamående och ställde mig och städa mitt rum tills jag började gråta.
Jag bröt ihop, igen.
Men det var allt.
Kommentarer
E

Var får du alla fina citat ifrån, egentligen?

Gillar att du bloggar mycket.

Vicky
http://gatukors.blogg.se/

Från min hjärna :) haha <3

Jag gör det för att du sa att jag skulle det <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback