3O dagars utmaningen gick inte direkt som jag hoppats, kanske kommer upp någon dag ibland men just nu är där för mycket skolarbete som ska göras för att jag ska ha tid med bloggen. Men får skärpa mig lite och göra det bästa av det även om jag redan är lite slutkörd.
Okej så igår var det orientering på skolan, väldigt bra att man är riktigt duktig på det och går vilse i 30 - 45 minuter. Känndes kul att dem skickade ut folk som letade efter mig och Carolina också. Nej, tummen ner för orientering.
Kommentarer
Carro
http://carolina97.bloggplatsen.se/

vi var jätte duktiga, okej?! även om Danne är dum och säger till Philip att han ska hålla koll på mig så att jag inte går vilse... det var SÄKERT katty och lukas som berättade för honom... eftersom philip den muppen berättade för katty... =(

Erica, 16 år och mamma!
http://justababy.blogg.se/

Hahaha <3

När kan du ses? Jag saknar dig och det hade varit super om du hade kunnat ta dig till Lund eller om vi kan ses i Ystad, ta en fika, prata och fota nu bland löven! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback