Om tio år vill jag att mycket ska ha hänt, jag vill bo och studera utomlands t.ex i England, London eller New york. Det är ju två år tills jag går ut nian och sen vill jag börja studera på gymnasium i sverige eftersom jag fortfarande vill vara nära min kära familj. Men efter gymnasiet vill jag börja studera rättsmedecin eller något liknande i sverige eller utomlands, det ända jag vet riktigt säkert är att jag vill resa väldigt mycket när jag blir stor, jag vill inte bara bo här i sverige.
När det gäller att skaffa familj och sådant underbart kan jag vänta tills jag är lite äldre, hade dock varit underbart att ha en kille när man är tjugofyra men jag vill vänta med barn och sånt tills jag har fått jobb och har det bra ställt ni vet. Men en sak kan jag säga er jag längtar verkligen tills jag går ut nian, men tills dess är det bara att jobba på.
Kommentarer
Erica - 16 år och mamma
http://justababy.blogg.se/

Du har så många mål och drömmar och jag hoppas du får uppleva dom allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback