Fiskarna är det svävande tecknet framför andra, de ombytliga känslornas tecken. Människor med solen i Fiskarna är sökare till sin grundnatur, undrande och frågande. Världen är stor och förvirrande, så som de upplever den, och de strövar vida omkring, prövar allehanda ting för att lära känna den eller hitta till dess mening. Fiskarna är följsamma och ombytliga med stor anpassningsförmåga även i påfrestande situ­ationer. De kan härda ut där andra flyr och glädjas åt framgångar som andra kallar obetydliga. Huvud­sakligen undfallande är Fiskarna beredda att pröva allt som skulle kunna skänka en glimt av mening och åtrår mest av allt att kunna hänge sitt liv åt tron på ett speciellt högre syfte.

Ja, jag är väll bra på att anpassa mig och ibland hatar jag det. Jag vågar ändå alltid säga saker rakt ut till dem personer det handlar om, vilket ibland skapar enorma problem. Härda ut när någon flyr? Förra gågen någon gjorde det kunde jag inte andas, det var som ett enormt hål. Det är det fortfarande. Men jag gillar att prova på saker som kan göra livet roligare, så det mesta stämmer väll bra. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback