Lever men är helt slut, snart börjar skolan och det är ju faktiskt jätte kul. Börjar nian och all den här pressen känns bättre än vad jag trodde den skulle göra. Några månader frammåt är det dags att välja gymnasium och det är inte heller lika nervskakande som jag trodde det skulle kännas. Så bara att plugga på, blogga när man får tid och leka rundor när man verkligen har tid över. Dock känner jag ändå att jag måste tjäna lite egna pengar, så ska snart börja fråga runt på de få affärer och resturanger i vår lilla by om de behöver hjälp på helgerna eller lite på kvällarna. Hoppas att jag orkar med det, det kommer ju vara toppen på berget som kommer bestå utav läxor och skolarbeten och mitt sociala liv. 
Kommentarer
Anonym

Nian, det är nog kul! ;)

Viveka
http://ritarhastar.blogg.se

Jättefin blogg ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback