Även om jag inte hade mycket julkänsla alls så var julen 2011 väldigt rolig. Bara  umgåtts med familjen hela julhelgen och haft riktigt mysigt med glögg och pepparkakor. Men har ju lovat att visa vad jag fick så får väll ta och göra det.
Rosa luddiga handbojor, ett skämt inom familjen. Blev faktiskt väldigt glad för dem. Sen fick jag nagel stickers i olika former.
Skydds halsband som ska skydda mot sjukdomar och sådant, fick av bästa vän. Tack så mycket Ronja <3
Öronhänge som var sjukt svårt att få bra bild på men sjukt tuffa är dem. Tack Hanna <3
Tavla, Pengar och ett kit med nagelack, mascara och läppstift. Awesome <3
Två sjukt snygga ramar. Har inte hunnit sätta i bilder än men det får jag fixa.
Fick mer än så men det var detta jag orkade fota, är sjukt nöjd över allt jag fått och nu ska jag springa och färga håret.
Kommentarer
Foto, design, vardag - 16 år och mamma
http://justababy.blogg.se/

Åh, vet du var tavlan kommer ifrån? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback