Gott nytt år allihopa! :D
Känns som om det kommer bli jätte kul att börja blogga på riktigt nu, kommer nog vara lite seg i början innan jag kommer in i allt. Men nu är det ett nytt år och jag hoppas verkligen på ett fantastiskt år fyllt med vänner och familj. Har massor att göra nu i början av året men ska ändå försöka blogg så mycket som möjligt. Idag händer inget kul som jag kan blogga om dock, ska bara färga håret och städa. Men det kommer förhoppningsvis ett eller två inlägg till idag. Det ena med allt jag fick i julklappar, men nu ska jag ta kameran och gå upp och fota allt till det inlägget.
Bild tagen av syster ( Justababy.blogg.se)
Kommentarer
Foto, design, vardag - 16 år och mamma
http://justababy.blogg.se/

Jag är också så himla pepp! Snart få vi ses och fota!

Kan du i veckan?



Ska bli spännande och se vad du fått i julklapp. :)



och vi får fixa ny design ikväll till dig ;)

Rajke

:)

Lova
http://flickor.blogg.se

snygg hårfärg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback