Har sovit i knappt 5 timmar från 7 till 12 ungefär och idag planeras massor utav skoj så som grill i parken med bror och hans familj och sedan blir det nog en liten filmkväll med någon skum film, igår såg vi natural born killers och förutom att den var väldigt förvirrande var den faktiskt super bra. Min bror och hans flickvän brukar gräva fram väldigt bra, förvirrande, gamla och ibland väldigt äckligt hemska filmer. Verkligen supertrevligt! Så säg mig, vad ska ni höra idag? :) konstiga bilder då det får bli bilder från mobilen till dessa inläggen :)

Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!
http://jaasses.webblogg.se

Jätte fin blogg! Vad har du gjort idag? :)
-
Kommentera på min blogg annars får jag aldrig se svaret! :)

emmaboda

din tatuering? fint iallafall!

Molly .x

Äkta tatuering? fin!

wilma Jonsson

Väldigt tatuering! Vad står det?

Nanna

Låter kul :)

Viveka
http://ritarhastar.blogg.se

Ja det verkar väldigt kul :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback