Vilken ps har du?
Vilken frågestund asså :D Redan 3 frågor ^^ Har du tid att svara på alla må tro? (4)
Favorit djur?
Favorit färg?
Dröm outfit?
Vad vill du göra efter skolan?
Favorit mat?
Drömjobb?
Bästa med att ha blogg?
Har du hållit på med någon sport eller gör du det nu?
Har du någonsin ridit? =)
Gillar du hästar? :)
I så fall rider du?
Vilken ps har du? Har CS6 om jag inte minns fel, dock så använder jag det nästan aldrig.
Favorit djur? Delfin, de verkar så smarta och oskuldsfulla på samma gång. :3
Favorit färg? Defenitivt lila, har alltid älskat den färgen. :)
Dröm outfit? Bra fråga, ska göra ett inlägg om det snart.
Vad vill du göra efter skolan? Efter grundskolan och gymnasiet och allt det vill jag plugga vidare ännu mer, sen skulle jag vilja jobba och tjäna mina egna pengar. Känna att man kan ta hand om sig själv.
Favorit mat? Tacos! Gud vad gott det är!
Drömjobb? Skådespelare/Sångare/Forskare, kan inte välja bara ett! :D
Bästa med att ha blogg? Läsarna, defenitivt! :)
Har du hållit på med någon sport eller gör du det nu? När jag var liten spelade jag fotboll, nu är jag inte så intresserad utav sport alls.
Har du någonsin ridit? Nja, det kan jag inte säga att jag har. Visst jag har ridit en eller två gånger men aldrig tagit lektioner för det, hade en häst när jag var liten. :)
Gillar du hästar? Ja, skulle gärna vilja lära mig rida, fast inte såhär tävlingsrida utan mer bara kunna det och sen bara rida i skogar och sånna ställen. Tycker det verkar så himla mysigt!
I så fall rider du? Nej.
Om ni har mer frågor är det bara att ställa dom!
Kommentarer
Amizz
http://klasslove.bloggplatsen.se

Ja! Delfiner är jue söta o smarta ;)

Aestate

Åh, en CS6! Suktar sååå efter den! Dock köpte jag ju ganska nyligen en CS5, så jag får väl hålla mig xD

Julle
http://timetravelling.blogg.se/

Intressant :3

Dara
http://thenewdara.blogspot.com/

Vad är det negativaste/sämsta med att blogga? o.O

Sabina
http://bbinas.blogspot.com

Härligt att få veta lite mer om dig! ^^

Lovisa

Vad roligt att du vill bli sångare! Jag vill bli typ något med musik också! ;D

Aestate

Åh, CS6! Som jag suktar!

sannee

uj va många frågor X.x

Hekto

Min favvofärg är också lila!

Jenna

Mycket av de du svarat på stämmer in med mig med!Älskar delfiner, färgen lila (skriver från min lila laptop haha), tacos mm :) Kul att läsa!

Isabelle

Musik är kul!:)

Marie

Vad roligt att du svarar på sånt här :D jag undrar hur ansträngande det är att hålla i en aktiv blogg?

Cheekys

Älskar oxå tacos!! <3

Sofia Andersson
http://suspected.blogg.se

Hur länge har du bloggat? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback