Försöker övertala mig själv att spendera de sista ljusa stunderna idag med en fin promenad med kameran även om min fot bara värker utav tanken, känns som om det är nyttigare än att stänga in mig på mitt rum med massor utav Ed Sheeran och One Direction musik och te. Fast det är så mysigt att bara ta det lugnt med musik och höra prasslet från löven där ute, men musik och te blir det ändå mycket av när jag väl ska sätta mig och göra klart skolarbeten, inlämning imorgon och har 4 "punkter" och några fina paint-bilder kvar att göra. Så får ta på mig halsduken, vantarna och skinjackan och bege mig ut i höstvädret, inget regn så perfekt foto väder, eftersom jag ändå måste varva ner innan jag tar itu med uppgiften. Får bjuda på bilder senare. Måste även påpeka att jag försökt mobilblogga utan framgång då den inte vill skicka iväg mina inlägg, blir lite halvsur på appen då. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback