Multitaskar genom att ha ansiktsmask på mig, borsta tänderna (eller i alla fall försöker) samtidigt som jag bloggar, går sådär så måste pausa för att verkligen skriva eller tvärtom. Har ont i ryggen, magen och fötterna och känner mig allmänt sliten just nu så det är snart dags för mig att sova. Måste fundera ut flera sätt att locka läsare till bloggen och också ta mycket fler bilder så att där inte blir bildlösa inlägg allt för ofta. försöker också komma på massa musik/videoblogg/stil/naglar/andra-konstiga-saker att skriva inlägg om så att det inte bara blir non stop utav min vardag och mina tankar. Men måste verkligen säga att skriva blogg har hjälpt mig mycket de senaste åren med att skriva av mig och sådana saker, det är sjukt skönt att kunna skriva av sig och ändå veta att man kan få lite såhär "respons" på det. Även om i början av min blogg period var det flera som frågade om jag var så deprimerad, men bloggen var mitt sätt att få ut det onda så att jag kunde vara glad och mig själv på dagarna. Borde verkligen sova men har fortfarande för ont för att sova, så hoppas inte mamma märker att jag fortfarande är vaken och inne på datorn :3 Är lite busig, måste i alla fall försöka vid minst halv tolv att sova, får jag i alla fall sove en timme mer än inatt då jag satt uppe och kollade på "Raise your voice" och grät halva natten för att den är så sorglig. Kanske ska börja recensera filmerna jag ser i brist på annat att blogga om. Det är alltid något. Nu avslutar jag detta inlägget men tror jag kommer att fortsätta att knåpa på ett annat. Sov så gott alla läsare. *Tyvärr ingen bild för jag har inte lagt in dom än*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback