Måste ta ihop mig, börja skriva om sakerna som plågar mig istället för att trycka in dom ännu längre in. Har varit allt för mycket på sista tiden att bloggen blivit försummad. kanske var det något jag behövde, i början i alla fall, att få en paus från "online livet" och koncentrera mig på att tänka, plugga och vara en bra vän. Vilket jag inte känner att jag varit den sista tiden, har varit alldeles för slut för att kunna koncentrera mig på något annat än det som "måste" göras, plugga. Så tog en paus från livet här i lövestad och åkte till min bror i malmö, känns mycket bättre nu faktiskt. En helg med barn och spring är nog det man behöver för att inse att ens liv inte alls är så ut-tröttande som man tror. Så till halloween ska jag umgås med mina fina vänner och vara glad, ska se skräckfilm, äta glass och fjanta runt. Det har jag redan bestämt så det så.  Men nu blir det no som toppar min kväll, det och massor av te och kaffe då jag äntligen får dricka det igen istället för isvatten och svag saft. Hösthumöret är på topp och detta inlägget är säkert helt ointressant, men höst inspiration är det bästa som finns. Akta er bloggen, höst inläggen är på väg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback