Inspiration
När bristen på spännande saker som händer i ens liv hindrar mig från att skriva roliga vardagsinlägg (lång paus för att gå och stänga av diskmaskinen) så får man hitta på lite andra saker för att inte fastna i en sån där djävulsk "lovar-ska-bara-pågå-i-max-3-dagar-fast-blir-3-månader-istället-bloggpaus" så har tänkt lägga upp inspirations inlägg på allt från blogg, stil, smink, foto och andra kreativa saker man kan göra och få inspiration utav. 

Dagens inspirations-inlägg består av en så sjukt duktig fotograf vid namn Simon, hans bilder är helt magiska och jag kommer på mig själv med att titta in på hans blogg cirka 100 gånger om dagen för att se om han lagt ut flera. Han lyckas alltid fånga något spännande och alltid blir bilden lika bra. Om ni klickar på Inspirationsloggan så kommer ni till hans blogg för att få se hans bilder, jag bestämde mig i alla fall för att göra ett försök att få till en sån stil på en bild som han får på sina och även om min bild inte alls blev lika bra så är jag ändå nöjd med resultatet. Klicka in på hans blogg och kolla på bilden nedan och säg om jag lyckades eller inte.
Hoppas att ni finner inspiration i hans blogg, för jag gör verkligen det.
Kommentarer
Simon G
http://simonpixel.webblogg.se

Åh tack så mycket Vicky! När jag såg att du hade ställt några bra frågor till mig i "ask me-inlägget" så tänkte jag att jag skulle kika in lite på din blogg och fick se det här inlägget, blev verkligen superglad! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback