Kom hem runt halv 2 i natt efter att ha sett joddla med siv, Darin, Johnossi och Oskar linnros med tjejerna. Kan säga att jag knappt kunde gå till badrummet för att tvätta av mig sminket innan jag somnade, var så himla trött och öm. Sov sedan 12 timmar och vaknade vid 2, haha underbart. Sov dock så jävla skönt att jag inte ens orkar vara lite sur på mig själv för det. Hade sjukt kul igår och höjdpunkterna bland musiken blev helt klart Johnossi och Darin, ingen av dom har jag riktigt lyssnat på men deras uppträddande var sjukt bra. Kommer defenitivt börja lyssna mer på dem. Så trots trängsel och det plågsamt varma vädret var det sjukt kul, är så glad för hur lång fram vi kom på de flesta stälena. Laddar ner bilderna från moblien lite senare idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback