Okej så kanske inte en av de saker som kommer fram mest i bloggen är att jag älskar allt med motorer, ja nästan i alla fall. En av mina älsklingar är en Jincheng Knight moped som är helt jävla underbar att köra, fota, se på och såklart skryta om lite. Fick den för ungefär ett år sedan när jag tagit mitt am-kort och när min andra älskling (en A-traktor duett) inte gick att köra med, kan ju säga att jag har nästan ett helt garage för mig själv här hemma. Är helt överkär i alla mina fordon och fick faktiskt en utav de bästa presenterna man kan få när favorit märket är Volvo, en volvo Amazon! Agh, kan ju säga att det inte var den present jag väntade mig när jag vaknade på min födelsedag detta året. Amazon är min favorit bil, så fina linjer och riktigt snygga och söta bilar. Så ja, jag är en bil nörd även om jag inte vet mycket om motorer så älskar jag att köra och se på bilar, motorcyklar och allt sådant.
Här är en utav mina älsklingar, denna bild var även ett bild-arbete till skolan fast med lite annorlunda redigering.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback