Har begränsade redigerings tekniker men börjar så smått att förstå mer och mer, haha. Allt det här med lager och sånt förvirrar mig men ibland lyckas jag att redigera bilder, oftast ändrar jag bara kontrasten och lite sånt eller gör bilden svart/vit men det förändrar ofta bilderna helt. Men tycker det är jätte kul att man kan få en helt ny bild genom att bara ändra några småsaker! 
Här är två bilder som jag har redigerat till svart/vitt sen i fredags när jag var utomhus och fotade, berätta vad ni tycker!
Personligen tycker jag att den andra bilden fångar ens uppmärksamhet och är fin, men vad tycker ni?
Tycker ni bilder blir finare när de är svart och vita? Tycker ni det är krångligt att redigera och vilken utav dessa tycker ni är finast?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback