Nu har jag lämnat grundskolan och alla människor där, väldigt blandade känslor och ska göra ett litet inlägg om det senare idag. Har så mycket tid att spendera nu, och börjar redan bli uttråkad för att jag inte gör något. Men gjorde en liten spellista med lite blandade låtar från min riktiga spellista som jag lyssnar på mycket eller bara tycker är härliga låtar. Skulle vara proffsig och ha exakt 20 låtar i den så såklart blev det 23 stycken. Om ni har en spellista med bra musik, ny eller gammal spelar ingen roll så får ni gärna slänga in den i en kommentar så att jag har något att lyssna på medan jag lalar runt på internetet. 
Måste även uppmana er till att se videon till watchtower, riktigt grym.
 
 
Vad tycker ni om dessa låtar?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback