En sak jag är jätte bra på är att försätta mig själv i alla de pinsammaste situationer... När det gäller allt...
Till exempel en gång när jag och mina föräldrar var på en bil utställning som hölls utomhus, alla med kameror gick och fotade de fina bilarna men jag skulle naturligtvis fota en fin färggrann buske (på bilden nedanför) istället för att fota den där prisbelönta chevan från 60-talet (sånt kommer man ihåg om man är en obotlig bilnörd). Så gick jag fram till denna fina buske och hann knäppa några bilder(aldeles för många) förrens en lätt berusad man kommer fram från busken och säger glatt 'jasså här står du och fotar busken' med en allt för stor betoning på det sista ordet. Alltså hade jag stått där i en minut och fotat busken han stod och pissade bakom utan att märka honom. Min reaktion var då att svara innan jag tänkta 'jamen den var ju så fin' (bra svarat Vicky, bra svarat...) Kan ju säga att han bara såg ännu gladar innan han staplade iväg och jag insåg vad som hade hänt. Detta har jag dock inte berättat för någon och kände mig därför tvingad att lägga ut det på bloggen så att ni kan skratta med mig, eller åt mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback